برای تجربه بهتر ، مرورگر خود را به کروم، فایرفاکس، اوپرا یا اینترنت اکسپلولر تغییر دهید.
اجاره سوله های بهداشتی در تهران

اجاره سوله های بهداشتی در تهران

اگر در کسب و کاری در تهران یا سایر نقاط مشغول هستید که به سوله بهداشتی نیاز دارید و یا اینکه با قدم برداشتن به سمت چنین فضایی می‌توانید اشتغال خود را بهبود بخشید، آگهی های اجاره سوله بهداشتی در تهران را میتوانید در وب سایت ایران کارخانه جستجو نمایید.

سوله بهداشتی چیست؟

همانطور که از نام این سازه مشخص است، این سازه یکی از انواع سوله است که طبق  کاربری ویژه خود و نوع اجرایی خاص آن لازم است که از قوانین و  مقررات بیشتری تبعیت کند. به همین دلیل است که برای ساخت و نصب و تجهیزات این سازه باید تخصص بالا و تجارب گسترده‌ای در عرصه ساخت سازه‌های فولادی داشته باشید.

دسته بندی آگهی ها

اجاره سوله بهداشتی ارزان قیمت برای کلیه مشاغل

یکی از موارد مهم که همیشه در میان است موضوع قیمت اجاره سوله بهداشتی می‌باشد. آن دسته از مشاغلی که به استفاده از این سوله نیازمندند، در کنار توجه به کیفیت سوله‌ای که خریداری می‌کنند، قبل از هر چیزی قیمت سازه برایشان اهمیت دارد. در این راستا کارشناسان ایران کارخانه در تلاش هستند تا بتوانند بالاترین کیفیت را در ازای پایین‌ترین قیمت تمام شده، برای مشتریان ارائه دهد؛ زیرا معتقدیم که سوله از آن دست محصولاتی است که هر نوع خطایی در ساخت و تجهیز آن، بخشیدنی نیست و ضربه‌های جبران‌ناپذیری را به صنعت مربوطه وارد می‌کند.

 

اجاره سوله بهداشتی در تهران

مشاهده سایر آگهی های سوله:

  1. اجاره سوله در جاده مخصوص کرج
  2. خرید سوله در جاده مخصوص

شرایط سوله بهداشتی

احداث یک سازه بهداشتی به این‌گونه است که از ورود هرگونه آلودگی و کثیفی به فضا جلوگیری شود تا محیط ایزوله خوبی برای مواد قرار گرفته در سوله فراهم کرد. برای مهار این آلودگی‌ها لازم است که ابتدا شناخت بهینه‌ای از انواع آن‌ها به دست آید. مهم‌ترین آلودگی‌هایی که در مجاورت سوله وجود دارد و باید مهار شوند شامل موارد زیر می‌باشند:

پیشنهاد مطالعه مقاله مرتبط:  اجاره انبار صنعتی در کرج

آلودگی‌های با منشا محیطی: آلودگی‌هایی مانند خاک، گرد و غبار محیطی، ریزگردها و ذرات آلاینده‌ای که در هوا وجود دارند در این گروه قرار می‌گیرند. حفظ سوله از این آلودگی‌ها با هدف حفظ و ارتقا بهداشت محیطی انجام می‌گیرد.

آلودگی‌های با منشا انسانی: برخی آلودگی‌ها وجود دارند که توسط انسان به  سوله وارد می‌شوند. نیروی کار انسانی که در سوله بهداشتی کار می‌کنند و وظیفه ورود و خروج کالا را دارند، لازم است که در ورودی‌ها ضدعفونی شده و سپس به سوله بهداشتی وارد شوند. به طور معمول حوضچه‌هایی برای گندزدایی در ورودی‌های این نوع سوله‌ها قرار داده می‌شوند تا علاوه بر پرسنل و کارکنان، مراجعین نیز به صورت بهینه‌ای کنترل بهینه شوند.

آلودگی‌های با منشا حیوانی و جانوری: این نوع سوله لازم است که به شدت نسبت به ورود جانوران موذی و حشرات محافظت شود. هر گونه غفلت در این مورد باعث می‌شود که جوندگان موذی مانند موش به داخل سوله وارد شوند و خسارات سنگین اعتباری یا مالی برای مجموعه مربوطه به بار آورد. همچنین یک مورد دیگر در این زمینه لانه گزینی حشرات مختلف و تکثیر آن‌ها در داخل سوله به‌خصوص در زوایای پنهان و مخفی سازه مانند سقف است که بسیار سریع‌تر از چیزی که فکر می‌کنید صورت می‌گیرد. به همین دلیل است که هر چقدر هم  که اصول و قواعد حرفه‌ای برای ساخت سوله بهداشتی انجام گیرد، باز هم به کنترل و مراقبت‌های ویژه‌ای بعد از ساخت نیاز دارد.

اجاره سوله بهداشتی بیشتر مناسب چه مشاغلی است؟

طیف وسیعی از مشاغل هستند که به دلیل حساسیت بالای مسائل بهداشتی مجبور به استفاده از این سازه پر کاربرد برای استقرار تجهیزات و ملزومات خود هستند. همچنین لزوم مراقبت های دقیقی که باید بر مراحل مختلف صورت پذیرد و حساسیت هایی که نهادهای نظارتی و در رأس آنها وزارت بهداشت دارد، گریزی از احداث سوله  نیست. اما در این بخش بنا داریم اشاره ای گذرا به برخی از مهم ترین کسب و کارها داشته باشیم که از یک سو بنا بر نیاز صنعت مربوطه و از سوی دیگر به جهت دریافت مجوزهای لازم برای شروع و تداوم فعالیت صنفی، نیاز به این محصول دارند. با ما همراه باشید!

پیشنهاد مطالعه مقاله مرتبط:  نگاهی به کارخانه ها و کارگاه های تولید جوراب

–  برای صنایع غذایی: صنایع غذایی یکی از بزرگترین و مهم ترین مشتریان سوله بهداشتی به حساب می آیند. تولید کنندگان مواد غذایی نظیر کارخانجات کنسرو سازی ، کمپوت سازی، فرآورده های لبنی و محصولاتی از این دست را شامل می شود. به دليل گره خوردن زمينه کاري اين کارخانجات با سلامت انسان و اهميت تلاش براي بهبود خدمت رساني در اين عرصه، با تکیه بر احداث و تجهیز یک واحد کاملا بهداشتی می توان کلیه اهداف و مأموریت های واحد تولیدی مذکور را تأمین نمود.

–  به هدف کشتارگاه: در بند قبل در مورد صنایع غذایی صحبت کردیم. اما این صنایع به تأمین کنندگان متعددی نیاز دارند تا زنجیره تأمین مواد اولیه و سایر ملزومات تولید خود را تکمیل نمایند. یکی از نیازهای مهم عمده صنایع غذایی، گوشت تازه و سالم و در عین حال با کیفیت است که در سوله کشتارگاهی به دست می آید. سوله کشتارگاهی نیز یکی دیگر از مصادیقو مصارف این سازه پر کاربرد است؛ زیرا که اصول و مقررات مرتبط با رعایت بهداشت و حفظ سلامت انسان به طور کامل می بایست در این سوله ها اجرا شود و مراجع نظارتی نیز حساسیت ویژه ای روی کشتارگاه ها داشته و دارند. کشتارگاه های دام سبک، دام سنگین و طیور، در سراسر کشور دارای توجیه اقتصادی خوبی هستند و ورود به بازار تأمین گوشت قرمز و سفید، همواره بازاری دلچسب برای سرمایه گذاران می باشد؛ اما هرگز نباید فراموش کرد که لازمه یک ورود موفق به این حوزه ها، تهیه و تدارک سوله بهداشتی سازگار با محیط است. همواره می بایست مراقب بیماری های مشترک انسان و دام باید بود و از این موضوع غفلت نکرد!

پیشنهاد مطالعه مقاله مرتبط:  راهنمای جامع خرید کارخانه کوچک: نکات و ملاحظات

– سوله سردخانه بهداشتی: بسیاری از اقلام تولیدی هستند که نیاز به انجماد دارند و این فرآیند، می بایست در یک محیط سالم و پاکیزه صورت پذیرد. فرآورده های گوشتی محصول اصلی سوله های کشتارگاهی هستند و در بند قبل در مورد آنها بطور کامل صحبت کردیم. اما پس از پایان عملیات ذبح و نهایی سازی، چه بر سر گوشت خواهد آمد؟

نیاز به یک فرآیند انجماد سریع و کاهش فوری دمای گوشت، موضوعی است که تنها مجهز به سردخانه امکان پذیر خواهد بود. سردخانه را همچنین در نگهداری و مراقبت از میوه جات و سبزیجات نیز مورد استفاده قرار می دهند. مثلاً احداث سوله سردخانه خرما در نیمه جنوبی کشور و در مجاورت نخلستان ها، یکی از نیازهای ضروری و غیر قابل انکار است که نیاز به سطح بالایی از بهداشت و نظافت دارد و لذا تنها با سوله بهداشتی می توان این الزامات را رعایت نمود. سوله سردخانه بر اساس نوع دمایی که پس از انجماد به ما خواهند داد، به دو گروه بالای صفر و زیر صفر تقسیم می شوند.

اجاره سوله بهداشتی در تهران
اجاره سوله بهداشتی در تهران

الزامات وزارت بهداشت درمورد مشخصات سوله بهداشتی

وزارت بهداشت برای ساخت سوله بهداشتی، نظارت سنگینی دارد. همچنین برای گرفتن گواهی پایان کار و مجوز آغاز به فعالیت در این سوله‌ها، باید از استانداردهای سختگیرانه این نهاد نظارتی عبور کرد. اما چهار مورد از مهم‌ترین مواردی که در مورد مشخصات سوله بهداشتی وجود دارد و با توجه ویژه‌ای باید آن‌ها را رعایت نمود، موارد زیر می‌باشند:

دیوار سوله بهداشتی

نوع پوشش دیوارها باید به گونه‌ای در نظر گرفته شوند که نظافت و تمیز کردن آن‌ها به سهولت و با سرعت بالا انجام گیرد. به طور معمول برای ساخت این بخش از انواع ساندویچ پانل دیواری استفاده می‌شود که ضد آب هستند و دارای قابلیت شستشو می‌باشند.

کف سوله بهداشتی

کف سوله نیز مانند دیوارها باید قابلیت پاکسازی و تمیزکاری را به راحتی داشته باشد. الزامات و آیین نامه‌ها در این مورد کارفرما را ملزم می‌کنند که برای کف این سازه از سنگ یا سرامیک استفاده کنند. در عین حال این پوشش باید به گونه‌ای باشد که بتوان با امنیت کامل بر روی آن حرکت کرد و لیز یا لغزنده نباشد.

پوشش سقف سوله بهداشتی

نوع پوشش سقف در سوله بهداشتی باید با دقت و وسواس خاصی انتخاب شود تا به محل تجمع حشرات و آلودگی‌ها تبدیل نشود. برای سقف سوله، انواع ساندویچ پانل سقفی با  قیمت‌های مختلف وجود دارد که بهترین انتخاب برای این بخش است.

وضعیت سرمایش و گرمایش سوله بهداشتی

یکی دیگر از جنبه‌های مهم در این محصول کنترل دما است که دارای حساسیت زیادی است؛ زیرا کوچکترین اشتباه در این بخش باعث ایجاد اختلالات بزرگ در عملکرد سوله می‌شود.

سئو سایت توسط حسین محبی

دیدگـاه (2)


  1. برای اجاره یه سوله بهداشتی در اولای لشگری – جاده مخصوص که حدودا ۵۰۰ متر باشه موردی دارید؟ قیمتش؟

    • امیرحسین شکیبا

      با سلام
      ممنون از پیام شما
      در خصوص اجاره سوله های صنعتی اگر آگهی مورد نظر در سایت پیدا نشده لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09122006246 تماس بگیرید.
      موفق باشید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

بالا